יום שבת, 14 במאי 2011

המסור 4 - ג'ון מת, אך פעולותיו רק התחילו

''המסור 4'' (באנגלית: ''Saw IV'') הינו סרט שבוים על-ידי דרין לין בוסמאן. הסרט מגולל את סיפורו של ג'יגסו והמתלמדת שלו אמנדה, אשר נרצחו. כששני סוכני "F.B.I" מגלים על מותה של הבלשית קרי, הם יוצאים לעזור לסוכנת פרז לפתור את המשחק והתעלומה האחרונה שהשאיר אחריו ג'יגסו. הסרט צולם בשנת 2007 כאשר תקציבו עמד על כ-$10,000,000, והכניס סכום של כ-$63,000,000. רוצים לדעת עוד על הסרט? קראו את הסיקור!

--------------------



שם הסרט: ''המסור 4'' / ''Saw IV''.
שפה: אנגלית.
ז'אנר: אימה.
אורך הסרט: 93 דקות.
שנת יציאה: 2007.
במאי: דרין לין בוסמאן.
שחקנים: טובין בל, קוסטאס מנדילור, ליריק בנט, סקוט פטרסון ואנגוס מקפדיין.

-----------------------

''המסור 4'' הינו סרט שבוים על-ידי דרין לין בוסמאן. הסרט מגולל את סיפורו של ג'יגסו וחניכתו אמנדה, אשר נרצחו. כעת, בעקבות רציחתה של הבלשית קארי, 2 פרופיילרים מנוסים מה****B.I, הסוכן סטארם והסוכן פרז, מגיעים לקהילה המבועתת כדי לעזור לבלש הוותיק הופמן לבחון את השרידים שהשאיר אחריו ג'יגסו וכדי להרכיב את הפאזל. אבל כאשר מפקד צוות ההסתערות, ריג, נחטף, נותרות להופמן 90 דקות כדי להתמודד עם מלכודות מטורפות כדי להציל את חברו הוותיק ממוות.


ג'ון ואשתו.

הסרט נפתח כאשר אנו מבחינים בגופתו של ג'ון מונחת על מיטה בתוך חדר. באותו חדר היו שני רופאים, אשר בדקו את גופתו של ג'ון. לאחר חיפוש רב, מצאו הרופאים בתדהמה מוחלטת קלטת החבויה בקיבתו של ג'ון. הרופאים הזמינו מספר אנשי מקצוע לבדוק את המקרה והחליטו להאזין לקלטת. בקלטת אפשר לשמוע את קולו של ג'ון האומר שזה שהוא מת לא אומר שפעולותיו הפסיקו. ג'ון מוסיף ואומר כי אנשים רבים ימשיכו את פעילותיו ואת רעיונותיו לטווח ארוך. לאחר מכן, אנו מבחינים בשני אנשים הנמצאים בחדר סגור. לבחור הראשון נסתם הפה ולבחור השני נסתמו העיניים. השניים היו קשורים למכונה המושכת אחד את השני למוות. כל אחד היה צריך לקחת את המפתח הנמצא על גרונם ולשחרר אותם מן המכונה, האחד לשחרר את פיו והשני את עיניו. לאחר הרבה מכות ותסכול האיש בעל הפה הסתום הרג את הבחור השני ונמלט מן המקום. כעבור זמן מה, צוות שוטרים ובלשים הגיעו לאיזור כדי לפענח מי עומד מאחורי כל העניין הזה. חשבתם שבגלל שג'ון מת הכל הפסיק? תחשבו שוב.


חבריו של ריג בשבי.

לסיכום, ניתן לומר ש-''המסור 4'' הוא סרט בעל המון מחשבה ולדעתי הוא סרט מעולה מכל הבחינות. הסרט קיבל ציון סביר באתר הסרטים הבינלאומי ''IMDB'', כאשר ציונו היווה 5.9, ציון סביר ביחס לציפיותיו. לסרט יצא סרט המשך - ''המסור 5'' / ''Saw V'', אשר צולם בשנת 2008 והכניס כ-$56,000,000. אתם עוד פה? רוצו לצפות בסרט!

קישור לצפייה ישירה:

http://www.megavideo.com/?v=HTOD3FGQ