יום שבת, 14 במאי 2011

''מת לצעוק 4'' (באנגלית: ''Scary Movie 4''), הינו סרט שבוים על-ידי דויד צוקר. הסרט מגולל את סיפורה של סינדי קמפבל וחברתה ברנדה, אשר חוזרות בפעם הרביעית. הפעם מצטרף אליהן טום, וביחד הם מנסים לגלות, בתחילה, מי רצח ילד קטן הרודף את ביתה החדש של סינדי, ומסיימים במאבק להציל את העולם מפלישת חייזרים אכזריים. הסרט צולם בשנת 2006, כאשר תקציבו עמד על כ-$45,000,000 והכניס כ-$90,000,000. רוצים לדעת עוד על הסרט? קראו את הסיקור!

---------------------



שם הסרט: ''מת לצעוק 4'' / ''Scary Movie 4''.
שפה: אנגלית.
ז'אנר: פרודיה.
אורך הסרט: 89 דקות.
שנת יציאה: 2006.
במאי: דויד צוקר.
שחקנים: אנה פאריס, רג'ינה האל, קרייג ביירקו וסיימון רקס.

----------------------

סינדי קמפבל (אנה פאריס), מגלה שהבית החדש שלה רדוף על ידי רוח רפאים של ילד קטן שנרצח. לעזרה היא פונה לשכנה החדש שלה, טום ראיין (קרייג בירקו), אבל בדיוק אז חייזרים בצורת אייפודים פולשים לכדור הארץ, וסינדי מגלה שיש קשר בין הבית הרדוף לבין הפלישה. בדרך לתשובה, היא פוגשת את חברתה ברנדה (רג'ינה הול), ויחד הן מחפשות את אבי רוח הילד שנמצא בכפר פרימיטיבי קטן שהפלישה מגיעה אף לשם. במהרה, סינדי צריכה למצוא את הקשר בין הבית, הפלישה והמסתורין שנמצא בתוך ספינות החלל של החייזרים - הטרייפודים.


סינדי והרוח בביתה.

הסרט נפתח כאשר אנו מבחינים בבחור בשם טום, אשר עובר לגור בבית חדש ביחד עם שני ילדיו. טום שיחק בייסבול עם בנו, אך כאשר זרק את הכדור הוא פגע בטעות בשכנתו החדשה - סינדי קמפל. מיד טום רץ לבדוק את שלומה, ונראה כי הכל בסדר. טום וסינדי התחילו לדבר על חייהם הקשים, ונראה כי טום התאהב בסינדי. סינדי סיפרה לטום שהיא מרגישה שביתה רדוף, ומתחילה להסביר לו על כל המקרים המוזרים שקרו בביתה. לפתע, בתום השיחה, יצור ענק ומוזר הופיע על פני העיר, כאשר צורתו הייתה של אייפון. כאשר כל תושבי העיר פחדו שהיצור יעשה משהו רע, אבל הוא בחר שיר משנות השמונים ובידר את התושבים. לאחר שהכל נרגע, לפתע המכונה בחרה באפשרות שהתושבים לא אהבו - ''השמדתו של המין האנושי''. מהר מאוד היצור התחיל לירות אש לכל הכיוונים והרג מספר לא מעט של אנשים. טום פגש את סינדי בדרך וביחד רצו לביתו. כאשר הם נכנסו לבית, סינדי שאלה איפה בתו. טום אמר שהוא לא יודע, ובאותו רגע הכה ברק פעמיים בגינתו, והברק פגע בבתו. היא נכנסה הביתה כאשר כולה שחורה ומלוכלכת, אך לטום זה לא הפריע.


סינדי (משמאל) וברנדה (מימין) בכפר.

לסיכום, ניתן לומר ש-''מת לצעוק 4'' הוא סרט מאוד מצחיק ומצליח. אני מאוד נהנתי ממנו וצחקתי לא מעט פעמים. הסרט מתבטא בכך שהוא מצליח בצורה כל כך טובה להפוך סרטי אימה כמו ''המסור'', ''הכפר'' ועוד, לסרט אחד מאוד מצחיק. הסרט קיבל ציון נמוך יחסית לציפיותיו ולרמתו באתר הסרטים הבינלאומי ''IMDB'', כאשר ציונו היווה 5.0, כאמור ציון נמוך לסרט בסדרה כה מצליחה כמו ''מת לצעוק''. לסדרה מתוכנן לצאת סרט חמישי השנה בקיץ. אתם עוד פה? רוצו לצפות בסרט!

קישור לצפייה ישירה עם תרגום:
http://www.megavideo.com/?v=SNB27100